Fizetési módok
Alapvetően többféle fizetési módra nyílik lehetőség az üzleteinkben, melyek a következők:
• készpénz
• bankkártya
• előre utalás
• átutalás (csak szerződött ügyfeleknek)
Készpénzes fizetés
Az üzleteinkben igénybe vett szolgáltatás vagy vásárolt termék ellenértékét a pénztárnál készpénzzel tudod rendezni. Erről nyugtát vagy kérés esetén egyszerűsített készpénzfizetési számlát kapsz. A készpénzfizetési számlán fel van tüntetve az igénybe vett szolgáltatás megnevezése, a bélyegző, az ügyfél neve, címe, az aznapi dátum és a bruttó végösszeg.
Bankkártyás fizetés
Mindegyik üzletünkben van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Az általánosan elfogadott kártyák a VISA és a MASTERCARD. A tranzakció online történik, a terminálunk felveszi a kapcsolatot a bankkal és a beütött összeg kifizetését ráterheli az adott bankkártya számlájára.
A tranzakcióról minden esetben visszaigazolás készül, akár sikeres, akár sikertelen. Minden üzletünkben lehetőséged van PayPass fizetési módszerrel is kiegyenlíteni számládat.
Átutalásos fizetés
COPYGURU Kft.
Erste Bank bankszámlaszám: 11600006-00000000-15459943
CIB Bank Zrt. bankszámlaszám: 10701379-67985320-51100005
Előre utalás
Lehetőség van az igénybe vett szolgáltatás ellenértékét előre utalás formájában is teljesíteni. Ezt kérjük, jelezd a munkatársaink felé személyesen, telefonon vagy emailben.
A művelet úgy zajlik, hogy munkatársaink 3 napos határidejű proforma számlát (díjbekérőt) állítanak ki, amely tartalmaz minden információt, beleértve a bankszámlaszámot is, ahová az összeget át kell utalnod.
Ennél a fizetési formánál tudnod kell, hogy a munka megkezdése csak akkor történik meg, ha az átutalás megérkezett a számlánkra és a központi irodánk arról visszajelzést ad. Az iroda az utalásokat naponta kétszer - délelőtt és délután - ellenőrzi. A választott elkészülési határidő onnantól számolódik. A megrendelés elkészültéről és az átvétel időpontjáról kollégáink emailben küldenek visszajelzést.
A számlát a proforma (díjbekérő) alapján állítjuk ki, amely a megrendelt termékekkel együtt lesz átvehető.
Utólagos utalás
Szerződéses partnereink számára lehetőség nyílik utólagos utalással rendezni a szolgáltatás ellenértékét. Ez a folyamat minden esetben kapcsolatfelvétellel, illetve a szerződés megkötésével kezdődik. Kérjük, ezen az elérhetőségen vedd fel a kapcsolatot velünk: iroda@copyguru.hu
Vásárláskor a szerződés tényét munkatársaink ellenőrzik, így az üzleteinkben leadott megrendelés vagy megvásárolt termék azonnal elvihető, majd később utólagos átutalással rendezheted a számlát. A szerződés megkötésekor minden információt rendelkezésedre bocsátunk, beleértve az átutalás menetét, a bankszámlaszámot és a számlázási kérdéseket.
Partneri Szerződés
Partneri Szerződés a COPYGURU-val
A COPYGURU lehetővé teszi a visszatérő Ügyfeleinek, hogy ún. Partneri Szerződéses kapcsolatba kerüljenek Ennek első lépéseként szükséges 2-3 alkalommal előre utalás formájában teljesíteni a megrendelés ellenértékét. Amennyiben ezzel már rendelkeztek, úgy a központi irodánk jóváhagyásával aláírásra kerül a szerződés, melyben ellenőrzött - céges dokumentációkkal alátámasztott - adatok szerepelnek.
A szerződésről tudni illik, hogy cégre szabott szerződéseket kötünk leendő Partnereinkkel, vonatkozzon ez árakra, vagy akár a fizetési módra (a szerződéskötés átfutási ideje akár néhány nap is lehet).
A szerződés megkötése után cégünk az új Partnert felveszi a központi adatbázisunkba, ahol az üzletekben dolgozó kollégák látják az adott Ügyfélre vonatkozó kötelezettségeket, esetleges kedvezményeket, fizetési módokat, stb. Az adatbázistól függetlenül, ahogy a szerződés is tartalmazza, mindenképpen szükséges a boltokban dolgozó kollégáknak jelezni azt, hogy szerződött Ügyfeleink vagytok, mert egyébként nem keresik a cégadatokat a központi nyilvántartásban.
Amennyiben szeretnétek Ti is a COPYGURU szerződött partnerévé válni, keressétek bizalommal a központi irodánkat, az iroda@copyguru.hu e-mail címen.